Heb ik recht op mijn product als de prijs verkeerd was op de webshop?
Ik heb op een website een refurbished iPhone 7 plus besteld voor €350. Ik kreeg een iPhone 7 geleverd. Contact opgenomen nu blijkt het per ongelijk te gaan over een iPhone 7 en niet een 7 plus. Op de site waren afbeeldingen van een 7 plus te zien en de naam 7 plus stond er bij. De prijs van de refurbished 7 plus zou 479 moeten zijn. Ik had hier geen idee van en als je op internet “refurbished iPhone 7 plus” opzoekt komen er soortgelijke prijzen, ik had dus niet kunnen weten dat de prijs niet klopte. Nou zeiden ze dus ook dat het de prijs van een 7 was maar die prijs op hun site is 299. Ik heb een mail gehad met de vacature en een mail dat mijn pakketje onderweg was, hiermee is de overeenkomst dus bevestigd.
Jammer genoeg wil de site de iPhone 7 plus niet leveren tegen die prijs die ik al heb betaald. Ze zeggen dat het gaat om een onrealistische prijs. (Ik had geen idee dat dit zo was).
Heb ik nog recht op het product voor die prijs?
Lijkt geen 100% prettige webshop.
Als je toch probeert voor de iPhone van jouw keuze voor de lage prijs te krijgen, wordt het vechten tegen de bierkaai. Gelijk hebben bij onprettige webshops. Is zelden gelijk krijgen. Lijkt mij beter je geld terug en apparaat retourneren. Let op: gelijk oversteken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.