Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Pakket wordt niet geleverd, kan ik mijn geld terugeisen?

Mijn pakket zou zaterdag geleverd worden.
Echter tot de dag van vandaag niets binnen en ook de track and trace blijft stilstaan.
Winkel zegt dat ze blijven wachten tot het onderzoek van Postnl afgerond is.
Dit duurt doorgaan 2 maanden..
Kan ik mijn geld terugkrijgen of moet ik wachten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Als winkel zelf bepaald heeft met wie ze het verzenden (postnl) kun je geld terug eisen omdat zij de afspraken (levertijd) niet na komen.
info:
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/detail/je-brief-of-pakket-is-kwijtgeraakt-in-de-post-wat-nu/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Koopt u een product op afstand, bijvoorbeeld via een webwinkel of sociale media pagina? En hebt u met de ondernemer afgesproken wanneer u het product thuis krijgt? Dan moet hij zich daar aan houden.Is de levertijd die de ondernemer heeft beloofd voorbij? Of was er geen levertijd beloofd en heeft de ondernemer niet binnen dertig dagen geleverd?

Kijk dan of u recht hebt op bedenktijd. Hebt u recht op bedenktijd? Dan kunt u de overeenkomst direct ontbinden. Dat betekent dat u de ondernemer laat weten dat u het product toch niet koopt. De ondernemer moet dan binnen veertien dagen uw geld terugbetalen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: