Mag webshop ander product sturen dan op afbeelding staat?
Vorige week een product online besteld. Bij uitpakken bleek het om een ander product te gaan. Product heeft wel zelfde functie maar lijkt er totaal niet op.
Webshop gaf toe dat er een fout was gemaakt en zou het juiste product opsturen.
Ook de tweede keer bleek het niet het product te zijn wat ik besteld had.
Diezelfde middag (na het mailen van wederom dezelfde klacht) hebben ze de afbeelding op de webshop veranderd.
Heb nog wel een screenshot van het product wat ik besteld heb als bewijs.
Een vergelijkbaar product staat ook op hun website, maar kost 20 euro meer.
Hun oplossing: ik moet de producten terugsturen en dat is het..
Kan ik als consument eisen dat ik het product krijg die ik besteld heb? (zoals al aangegeven heb ik een screenshot van dit product op hun site en een screenshot van mijn bestelling met afbeelding van dat apparaat)
Of heb ik geen poot om op te staan en kunnen ze zo maar een ander product sturen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.