Webshop heeft niet uitgeleverd binnen hoeveel tijd moeten ze mij mijn geld terug geven?
Ik heb bij Bonprix wat besteld, doe ik nooit meer.
De eerste 5 bestellingen geen problemen ondervonden maar nu...
Lang verhaal, en dat ga ik dus ook niet helemaal neer schrijven.
Wat is er gebeurd in het kort.
Ik heb voor €115 besteld en betaald met Visa.
De bestelling werd geblokkeerd en niet uitgeleverd. Ik heb Bonprix toen 3 keer gemaild meerdere keren gebeld etc etc. Steeds onvriendelijke mensen gesproken en onvriendelijke mails ontvangen, ik ben zelf netjes gebleven.
Na twee weken heb ik gezegd, laat maar ik wens de items niet meer te ontvangen. Toen kreeg ik bericht "vanwege een bug in ons systeem.... de items worden morgen geleverd."
Het pakket is toen idd bezorgd alleen ik heb het geweigerd. (er moest voor getekend worden) Dus alles is weer retour afzender gegaan. Als ik online bij Bonprix kijk zie ik ook dat alles weer als retour vermeld staat.
Alleen mijn geld niet ontvangen. Ik heb ze bericht gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Maar binnen hoe veel tijd is dat redelijk? De retouren staan op datum van 06-06-2014. Want als ze niet terug betalen, laat ik het door Visa terug halen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.