Kan je nog iets doen met een boekenbon van eci?
Mijn zoon kreeg voor zijn communie een bon van eci. Maar volgens ik op intenet al gelezen heb is dit bedrijf failliet sinds kort. Vorige week kreeg ik nog iemand aan de lijn voor mijn vraag hoe ik kon bestellen zonder zelf lid te worden. Gisteren echter was het steeds hetzelfde bandje waarna het gesprek beëindigd werd. Na wat opzoekwerk vond ik dus een artikel dat ze failliet zijn. Wat nu met die bon? Zal waarschijnlijk niet meer ingeruild kunnen worden? Maar de persoon die dit gegeven heeft, wordt die dan terugbetaald?
Toegevoegd na 4 uur:
Ik had er begin vorige week voor gebeld en ik kreeg als uitleg dat ik telefonisch kon bestellen met het klantennr. van de persoon die de bon gegeven heeft. Er is enkel 1 probleem: ik krijg niemand aan de lijn enkel een ingesproken bandje dat het heel erg druk is en het later nog eens te proberen. Na wat surfen op het internet vond ik het volgende: http://www.gva.be/nieuws/media-en-cultuur/aid1515768/eci-slaat-laatste-bladzijde-om.aspx
Het dus over een eci.be boekbon. Op de bon zelf staat er niet of je die in een andere winkel dan inwisselen zoals bij boekenvoordeel.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.