Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb online iets besteld van de h&m en al opengemaakt en gepast, mag ik het teruggeven aan een h&m winkel?

Ik heb een jas besteld van 15 euro, met 5 euro verzendkosten , de jas is al gepast maar mag ik het alsnog teruggeven aan een h&m winkel? en krijg ik dan ook de verzendkosten terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

In principe ja, onder onderstaande voorwaarden. Verzendkosten worden dan echter niet vergoed en je krijgt ook niet je geld terug maar een tegoedbon.

"Ruilen of retourneren in een H&M-winkel

Je kunt je online aankopen ruilen bij elke H&M-winkel in Nederland. Vergeet niet om je leverbon mee te nemen. Zorg ervoor dat de artikelen niet gedragen zijn en dat ze in oorspronkelijke staat zijn.

Let op: Voor online aankopen die je retourneert in een winkel krijg je een tegoedkaart. Deze is alleen geldig in de winkel. Als er nog een te betalen bedrag openstaat op je H&M-rekening en je ontvangt een tegoedkaart, dan moet je het openstaande bedrag online alsnog betalen.

Artikelen van de H&M Home-collectie kunnen niet in de winkel worden geruild of geretourneerd.

Een verkeerd geleverd artikel of een artikel met een fout moet je altijd terugsturen. Je betaalt geen retourkosten."

Wil je de artikelen terugsturen naar de webshop dan gelden iets andere regels: je krijgt je geld terug en eventueel de verzendkosten. Zie onder.

"Voor je aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. In deze periode heb je een herroepingsrecht. Dit betekent dat je de mogelijkheid hebt zonder verplichtingen van jouw kant – afgezien van de retourkosten à € 1,- die achteraf worden verrekend – de artikelen die je hebt ontvangen terug te zenden. In dat geval dien je het retouradreslabel dat bij de levering is gevoegd te gebruiken en de artikelen onbeschadigd en ongebruikt (je mag de artikelen wel passen) terug te zenden op de manier zoals beschreven op de retourbon. Je krijgt je geld in dat geval binnen 30 dagen terug.
Besluit je alle artikelen terug te zenden, dan zijn de reeds in rekening gebrachte verzendkosten niet verschuldigd. Besluit je een deel van de artikelen te houden en een deel terug te zenden, dan zijn de verzendkosten derhalve wel, in zijn geheel, verschuldigd.
Wil je het artikel ruilen voor een andere kleur of maat, dan worden er niet opnieuw verzendkosten in rekening gebracht. Als extra service kun je onbeschadigde en ongebruikte artikelen ook ruilen of terugbrengen in een van onze winkels, je ontvangt dan een H&M Tegoedkaart. De H&M Tegoedkaart is onbeperkt geldig. Bij ruilen of retourneren in de winkel worden geen verzendkosten vergoed. Ook kun je artikelen terugbrengen naar het afhaalpunt waar je de bestelling hebt opgehaald. Voeg altijd de retourbon bij.
(...)"
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing