Advertentie Marktplaats "bieden vanaf 14,50" betekend toch niet dat ik het voor die prijs moet verkopen als er maar bieder is?
Ik heb een advertentie "Bieden vanaf €14,50" op Marktplaats er zijn geen biedingen maar wel kreeg ik een mail.
Of ik de afmetingen van de broek wil opmeten na een dag had ik de maten door gegeven.
Daarop reageerde die ze dat ze de broek van mij wou overkopen.
Onder tussen kreeg ik een bod van €16 .
Ik stuur een mail terug dat ze de broek voor €18 excl. verzendkosten mag overkopen.
Ze ging akkoord en ze vroeg om mijn rekeningnr.
Ik mail mij rekeningnr. terug met nog een keer de prijs van de broek €18 en €6,75 verzendkosten. Met de mededeling dat als ik het geld ontvangen heb dat ik de broek zou versturen.
Toen kreeg ik een boze mail terug.
Dat in de advertentie staat dat de broek €14,50 kost en dat we al een verkoop overeenkomst hadden en dat deze bindend is en niet eenzijdig gewijzigd kan worden. En dat ze de broek over neemt voor het afgesproken bedrag of dat ik hem anders maar aan die gene met een hoger bod moet verkopen.
Ik heb haar gewezen naar de oude mails van mij dat ik nooit heb gezegd dat ze de broek voor €14,50 mocht hebben maar dat ik meerdere keren €18 excl. verzendkosten heb gezegd.
Ik ben echt verbijsterd hoe iemand mijn broek kan op ijzen voor haar eigen bod waar ik nooit mee akkoord ben gegaan.
Ik was voor dat ik de advertentie er op zette al niet van plan om hem voor minder als €18 te verkopen ook het bod van €16 vind ik te weinig.
Maar ik stond biedingen vanaf €14,50 toe.
Ben ik nou fout of leest zij niet goed?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.