Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe worden Amazon.com producten verzonden?

Per boot, vliegtuig? Ik heb namelijk iets besteld en dat verzenden duurt ongeveer 3 weken. Ik ben gewoon benieuwd aangezien het dus best lang duurt en toch ongeveer ¢25 kost

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik bedoel inderdaad de Amerikaanse Amazon. Hoe wordt dat vanuit Amerika naar Europa verscheept?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je bestelling bij Amazon.com in de USA komt voor een groot deel per vliegtuig naar Nederland. Maar het ligt er ook aan waar het uit de USA moet komen. Als het bij een derde vandaan moet komen, dan moet het eerst naar Amazon verstuurd worden, vandaar wordt het weer doorgestuurd naar jou. Ook als je meerdere producten hebt en als deze eerst worden verzameld voor ze doorgestuurd worden. Het zal ook niet altijd direct met het vliegtuig mee kunnen. In beide landen moet het misschien nog door de controle van de douane enz. Allemaal vertragers voor de verzendtijd.
Ik weet niet wat je besteld, maar $25 is nog niet zo gek als je bedenkt door hoeveel handen zo'n pakje gaat. Hou trouwens wel rekening met eventuele douanekosten en btw die je mogelijk nog moet betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hangt ervaar welke Amazon. Pak je die van Amerika, dan wordt het eerst naar Europa verscheept om dan via de post of camion toe te komen. Is het een Amazon in Europa, dan word het via camion verstuurd, indien het voorradig is komt het de volgende dag aan, indien niet komt het de dag aan nadat ze het hebben ontvangen.
Het lang duren ligt dus aan het of niet voorradig zijn in Europa, of vanwege het verschepen van Amerika.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding