Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Stel ik bestel vandaag wat op een site, waarbij staat "voor 17:30 bestelt, vandaag nog verzonden", krijg ik het dan dezelfde dag nog in huis?

En nog iets anders, als ik vandaag na 17:30 iets bestel, krijg ik het dan de volgende dag in huis of pas de dag daarná?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
730

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er staat 'voor 17:30 bestelt, vandaag nog verzonden'. Dan kan je dit natuurlijk nooit diezelfde dag nog ontvangen. Je zult het dus, als er geen vertraging is, de dag erna kunnen verwachten.

Als je dus ná 17:30 iets bestelt, dan wordt het de volgende dag pas verzonden en krijg je het dus twee dagen nadat je besteld hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bovenstaande klopt niet helemaal . Het bedrijf kan een contract met de bezorgdienst hebben zodat iedere avond op een bepaalde tijd de pakketten opgehaald worden en dan heb je het in de regel de volgende dag in huis
Dit soort diensten vind je vaak bij bedrijven die veel pakketten per dag versturen
Maar een enkele keer wil het wel eens gebeuren dat de bezorger de bus vol heeft en een pakket tot de volgende dag blijft liggen

En het kan er natuurlijk ook een beetje vanaf hangen wat voor betaling je doet en wat voor bank jij hebt en de leverancier . Heb je beide de zelfde bank dan heeft de leverancier ook meteen de betaling en kan het pakket dus verzonden worden .
Maar heeft de klant een andere bank dan zit er meestal een werkdag tussen en is er dus een kans dat de bestelling nog niet verzonden word
Dit is ook het geval met ideal , als men beide de zelfde bank heeft , heeft de ontvanger ook meteen het geld en anders pas de volgende dag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding