Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is www.groothandelschoenen.net betrouwbaar?

ik zag hele mooie timberlands maar is dit een goede site?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
863
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik deze vraag zie denk ik gelijk dat dit een verkapte reclame is. Maar zal je toch wat tips geven. Check kvk gegevens. Staan er naw gegevens? Controleer deze bijv met telefoongids. En gebruik google!
Pieter2011
11 jaar geleden
Die website komt uit Roemenië of China (www.scamadviser.com), dus áls ze iets opsturen zijn het gewoon goedkope namaakproducten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik vertrouw het niet, een website die met google translate het verzend- en retourbeleid heeft vertaald komt bij mij niet betrouwbaar over.

Verzending Beleid
1. Bevestig alstublieft uw verzendingsadres voor betalen, u bent best het telefoonnummer te verlaten voor contacteert. Verzorg alstublieft een geldig e-mailadres en controlee-mails nadat u voor geactualiseerde informaties hebt gekocht.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Het feit dat er GEEN recensies zijn, komt op mij niet echt betrouwbaar over, maar je weet het nooit.
Stuur ze anders een mailtje (bij 'contact').
Vraag ze naar een adres waar ze gevestigd zitten, dan heb je bewijs voor wanneer ze niet leveren.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding