Artikelen besteld, de helft geleverd. Wie is er verantwoordelijk?
Ongeveer een maand geleden heb ik 4 artikelen bij wehkamp besteld en direct betaald via ideal. Een aantal dagen later werden er 2 artikelen geleverd door selecvracht, waarvoor ik een handtekening voor ontvangst moest plaatsen op een apparaat
.
Toen selectvracht weg was en ik bekeek wat er bezorgd was, bleken dit maar 2 artikelen van de 4 betaalde artikelen te zijn. In eerste instantie ging ik ervan uit dat de rest van de artikelen op een later tijdstip/dag bezorgd zou worden. Aangezien ik een week later de overige 2 artikelen nog waren geleverd, besloot ik contact op te nemen met wehkamp.
De klantenservice van wehkamp gaf aan dat alle 4 artikelen op dezelfde werkdag bezorgd waren. Ik heb bovenstaand verhaal uitgelegd en wehkamp ging dit uitzoeken. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik mijn handtekening had geplaatst voor de artikelen en dat hiermee de zaak was afgedaan. Ik had volgens wehkamp alle 4 artikelen ontvangen en hiervoor getekend.
Maar ik mis dus nog steeds 2 artikelen waarvoor al betaald is.
Wat kan ik nu doen en wie is er verantwoordelijk?
Alvast vriendelijk bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.