Kosten Paypal? Normaal gezien is dat toch gratis dacht ik.?
Ik heb bestelling en betaling via paypal gedaan. Dus kaart gekoppeld aan de paypal. Dan bestelling gedaan en betaald.
Er is teveel van mijn rekening gegaan en dat (6 euro) is teruggestort dr de leverancier , daar heeft paypal kosten op ingehouden? (kleine euro) Waarom? En klopt het dat ik kosten moet betalen om die 5 euro op mijn gewone bankrekening over te schrijven? Tweede vraagje: van mijn paypal account is er ook 2 keer een bedrag van 1.50 euro afgegaan. Nu lees ik overal dat je een bepaalde code moet invoeren , die code heb ik nu op papier gekregen , doch als ik naar mijn paypal account ga zie ik daar nergens iets staan waar ik die code moet ingeven? Voor het moment heb ik mijn kaart effen losgekoppeld ( is dat veiliger voor hackers ? als je een tijdje die paypal niet gebruikt ?) En als ik ze weer ga koppelen dan ga ik waarschijnlijk weer 1.5 euro moeten betalen? Je ziet ... nen hoop vragen voor een beginnend paypallerke . Oh ja ik heb de website van paypal ook al eens gaan zien bij de faq , maar daar wordt ik voor mijn 2 probleempjes . Alvast bedankt voor jullie reacties