Als ik meerdere producten op Bol.com bestel, waarvan er één niet gelijk geleverd kan worden, moet ik dan op alle producten langer wachten?
Ik wil 3 artikelen kopen op Bol.com, waarvan er bij 2 artikelen staat dat als ik die voor 22.30 bestel, ik het de volgende dag in huis heb. Maar bij het 3e artikel staat dat het 2-3 weken gaat duren.
Als ik ze nu alle 3 tegelijk bestel, krijg ik dan die 2 die er nog wel zijn morgen en het 3e artikel na 2-3 weken met een aparte verzending? Of krijg ik alles in één keer na die 2-3 weken?
(Ik die 2 wel tegelijk bestellen en een aparte bestelling van die 3e maken, alleen die wil ik graag als bundel kopen met één van die andere artikelen zodat ik daar 20 euro korting op kan krijgen)
Ik heb dat gehad met 3 boeken die ik tegelijk besteld had.
2 kreeg ik de volgende dag al,het boek dat niet voorradig was kreeg ik pas 10 dagen later.
En ik niet alleen hoor,mijn broer besteld regelmatig bij Bol.
Het is altijd zo dat wat voorradig is meteen verzonden wordt,je kan de bestelstatus volgen via Bol,kan je precies zien wanneer het andere product wel voorradig is en wanneer het verzonden wordt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.