Easyswtich geeft aan, dat ik geen recht op 20,00 euro aanmeldpremie heb, terwijl dit onjuist is. Wat te doen om mijn recht te krijgen?
Ik heb 2 mensen aangemeld bij een ander energiebedrijf via www.easyswitch.nl. Dit heb ik gedaan via een link, die ik van easyswitch heb ontvangen, omdat ik in het verleden door een ander ook via easyswitch ben aangemeld. Omdat ik geen bevestiging van hen kreeg, heb ik contact gezocht en aangegeven welke mensen ik had aangemeld. Nu mailt een medewerker van Easyswitch dat die 2 personen zijn aangemeld door 2 andere personen, de naam staat er zelfs bij! Dit is absoluut onmogelijk, want ik heb de aanmelding zelf verzorgd. Dit heb ik ook kenbaar gemaakt en vervolgens kreeg ik de melding: "Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is maar wij raden u aan opnieuw met uw vrienden te praten omdat zij wel degelijk via een andere weg klant zijn geworden".
Zelfs de namen van die andere personen heb ik ontvangen, maar uit privacy-overweging zet ik deze niet op ineternet.