Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

timberlandsschoenennederland.nl een echte site???

ben op zoek naar mooie aparte nike air max, het liefst 90 voor een redelijke prijs, alle sites die ik tegen kom heb ik me twijfels bij, heeft iemand ervaring met deze sites??
timberlandsschoenennederland.nl
goedkopenikeairmaxschoenen.com
sneakerschoenen.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
794

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik ken iemand die met succes gehandeld heeft via timberlandsschoenennederland.nl

Echter, als jij ook maar enig moment twijfelt aan de werkwijze van eender welke site dan moet je het gewoon niet doen. Dan betaal je beter iets meer in de gewone winkel waar je bovendien kan passen zoveel je wil zonder enige aankoopverplichting.

Soms heeft een mens wat extra tijd en ervaringen nodig om een relaxe online koper te worden. Sommige mensen zullen nooit online kopers worden omdat ze zich om vaak onverklaarbare reden niet goed voelen bij zo'n concept.

Als je online of waar dan ook wat koopt, koop dan met een gevoel van 100% Vertrouwen. Neem de tijd om dat aan te voelen.

Wat ik doorgaans aanbeveel als iemand online wil kopen is het volgende.
Lees uiteraard eerst de algemene voorwaarden en stuur vervolgens een email met een specifieke, relevante vraag. Er is altijd wel iets waar jij een vraag bij hebt. Indien je binnen de 2 weken geen antwoord op je vraag krijgt dan worden de mails ofwel niet goed opgevolgd ofwel schenkt men weinig aandacht aan de wensen van de klant, ofwel klopt er iets anders niet.
Mijn mening (vanuit ervaring) is dat als men niet reageert op een vraag dan gaan ze doorgaans ook niet reageren als je ooit een klacht hebt.

Vertrouw op jouw intuïtie en handel daarnaar. Soms is goedkoop niet beterkoop.
Beter één paar 'duurdere' schoenen aan je voeten dan 10 paar goedkope op de flopline-vlucht ;-)

Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding