Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Meer dan 5 weken geleden heb ik een bestelling gedaan bij DealExtreme.com, Status Tracking: Update order status for put fulfilling order. Wat nu?

Ik heb betaald, hoe kan ik contact opnemen, heeft iemand hier ervaring mee of kent dit probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Als je problemen hebt kun je een ticket openen waarmee medewerkers van DX.com jouw kunnen helpen. Let wel op: dit kan soms ff duren en wees ook voorbereid op het belabberde engels van de chinezen.

http://services.dealextreme.com/
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ben je hier wat mee:

http://services.dealextreme.com/forms/OrderTracking.aspx?type=notrecevied

of

+(31)208-080900 Ext.801 Amsterdam, Netherlands
+(31)208-080900 Ext. 872Amsterdam, Netherlands
+(31)208-080900 Ext. 873Amsterdam, Netherlands
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Heb je al een mail gestuurd, en hoe heb je betaald anders kun je het geld terug vorderen. Dealextreme heeft bij mij nog altijd geleverd. nooit problemen gehad.

Groetjes Dennis
Regenjas paraplu of regenkleding kijk op http://www.loveforrain.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: