Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Meer dan 3 weken geleden heb ik een bestelling gedaan bij DealExtreme.com, Status Tracking: Update order status for put fulfilling order. Wat nu?

Heb een bevestiging van mijn betaling gehad, heb niets geannuleerd, vorige status was: Can not put fulfill order, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Contact opnemen met deal extreme en vragen waar je bestelling blijft.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
ik weet uit ervaring dat alles erg lang duurt bij deal extreme, vandaar natuurlijk ook dat alles goedkoper daar is he ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: