Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg geen aankoopbewijs ( bon ) in mijn mail van itunes. Hoe verander ik dit?

Ik moet de bon van mijn aankoop in itunes opsturen als bewijs, maar ik heb nooit een bon gekregen. Hoe komt dit en kan ik achteraf nog een bewijs ergens krijgen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als het om aankopen in de Itunes store gaat kan je Itunes openen en onder het menu STore kiezen voor beginscherm. Je logt dan meteen in de store in. Aan de rechterkant zie je je aankopen en kan je ook je acccountinstellingen controleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke bedankt ! nu kan ik in ieder geval mijn aankoopgeschiedenis terugvinden.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: