Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kocht iets bij een webshop en het bleek bij het eerste gebruik al uit elkaar te vallen. Nu zeggen ze dat ik het moet naar de fabriek sturen?

Ik eiste m'n geld terug en ik zou het product terug aan hen toezenden. Het is blijkbaar van desastreuze kwaliteit. Dus ik wil geen nieuwe of geen herstelde meer. Moeten ze mij het geld terug geven of kan ik niet anders dan het terug naar de fabriek sturen om het te laten repareren en daarna eventueel via Marktplaats te koop aan te bieden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ritsuka
13 jaar geleden
Is het een product als op je avatar? :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geluukig niet, die doet het elke dag perfect !
Ritsuka
13 jaar geleden
Haha, gelukkig dan maar

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je hebt zaken gedaan met een webshop NIET met de fabriek waar het gemaakt is! Als je de klacht binnen 8 dagen hebt gemeld, heb je gewoon recht op volledige restitutie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep! Dat is wettelijk geregeld!
Kijk even in hun Algemene Voorwaarden hoe het zit.
Niks geen contact met de fabriek... kom nou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Jij krijgt je geld terug / een nieuw goed product (tenzij je dit niet meer wilt). Dit moet de webshop regelen, hoe de webshop hun kosten weer verhalen (wss bij de fabrikant) is niet jou zaak! (+ dus)

Andere antwoorden (2)

Ze mogen je niet naar de fabriek sturen en al helemaal niet tijdens de garantie. Lees je rechten op consuwijzer.nl en controleer of ze aangesloten zijn bij geschillencommissie.nl. Werken ze niet mee adviseer ik je ze in ieder geval aan te melden bij consuwijzer en als er meerdere klachten komen hebben ze vanzelf de consumentenautoriteit op het dak. Geef ze ten slotte een koude douche bij radar.nl. Zorg dat de naam verspreid wordt over het internet. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet doen wat ze zeggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: