Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Online winkelen. Vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Waar kan ik mooie/sierlijk/modieuze polsbraces kopen?

Hoi allemaal,

Mijn vraag heeft een klein achtergrondverhaal.

Mijn vriendin heeft een lichte “aandoening” aan haar gewrichten waardoor ze polsbraces moet dragen. Op het moment heeft zij meerdere doorsnee polsbraces die ze eigenlijk niet mooi vindt staan bij haar outfits.

Nu heb ik al een aardige tijd zitten zoeken voor wat mooiere of eigenlijk sierlijke braces maar helaas geen succes geboekt.

Vandaar nu mijn vraag:” weet iemand een adres, website of persoon welke mij kan helpen met mijn zoektocht”?

In ieder geval wil degene die dit leest en eventueel helpt bedanken voor de tijd.

Met vriendelijke groet,
Bram

een jaar geleden
1.6K
1

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling bij Bol.com niet geleverd krijg?

Ik bestelde op 30 december 2022 een artikel bij bol.com voor € 699. De levering was voorzien op 3 januari. Na heel wat heen en weer te mailen chatten met een chatbot en live, vandaag een antwoord gekregen: we kunnen hem niet leveren, we geven je geld terug. Ondertussen is het artikel echter € 60 duurder bij bol.com. Ik beantwoord de mail en laat weten dat wij het artikel alsnog wensen opgestuurd te krijgen aan dezelfde originele prijs van 699. Vrij kort nadien krijg ik telefoon van een medewerker van bol. Volgens hem is dit niet mogelijk, ook al werd me dit de dag voordien via chat beloofd. Hij beweert dat ik geen klant ben bij bol.com, maar wel bij de leverancier. Dit begrijp ik echt niet! We kochten toch bij bol.com? Wat kan ik doen?

een jaar geleden
3.2K
2

Hoe kan ik mijn pakket bezorgd krijgen?

Mondial Relay (https://www.mondialrelay.nl/) diende me een pakket van iHerb te bezorgen. Dit is echter niet gebeurd. Zonder het pakket me te bezorgen heeft Mondial Relay het teruggestuurd. Waar het pakket ni is, is niet bekend. Mondial Relay neemt niet op. Mijn e-mails worden genegeerd.
Hoe kan ik mijn pakket toch krijgen? Op het internet zie ik meerdere klachten over Mondial Relay.

2 jaar geleden
1.9K
1

Mag een webshop je meer in rekening brengen, dan waarvoor je het artikel hebtt besteld?

Ik had een laken besteld bij een webshop, maar heb over de kwaliteit geklaagd. Ik mocht voor hetzelfde bedrag wat anders uitzoeken en hen de artikelnaam en maat per mail doorgeven, mooi gebaar! Ik heb de bestelling doorgegeven op 24-10-2022 en zou nog een klein bedrag moeten bijbetalen. Op 26-10-2022 bleek dat ze het artikel fors duurder hadden gemaakt. Ik kreeg een mail dat ik 40,00 euro moest bijbetalen! Ik heb gemaild dat de prijs op de dag van de bestelling 11,69 euro per stuk was, dus dat ik er recht op heb het daarvoor te ontvangen. Ik kreeg bericht terug, dat dit niet meer na te kijken is. Kan ik dit zelf op een of andere wijze achterhalen? Het gaat om Lorrien Dekbedovertrek Manilla Satin.
De besteldatum was 25-10-2022 en op 27-10-2022 liet men weten dat het artikel duurder was.

2 jaar geleden
1.2K
1