Waar zijn bol.com Black Friday codes?
Waar vind ik bol.com kortingscodes die ik ook op Black Friday kan gebruiken?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Online winkelen. Vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Waar vind ik bol.com kortingscodes die ik ook op Black Friday kan gebruiken?
Ik wil voor mijn fiets een cijferslot dat minstens een ART-2 certificatie heeft.
Als ik online naar cijfersloten zoek vind ik wel vele sloten maar ik zie nergens de certificatie erbij staan. Ik moet het wel zeker weten want het is voor een verzekering van de ANWB.
Nogmaals, het moet een cijferslot zijn, geen slot met sleutels. (niet omdat de ANWB dat vereist maar omdat ik dat wil)
(de ANWB eist wel dat het minstens ART-2 certificatie heeft)
Mijn bestelling is na 2 maanden nog steeds niet gekomen en ik moet het ten laatste morgen hebben.
Ik had een elektrische fiets gekocht bij het Fietshokje, online. Die werd geleverd met een kapotte accu (werkte helemaal niet). Ik heb die teruggestuurd en een tijdje later terug gekregen. Ze hadden geprobeerd hem tot leven te wekken maar dat was blijkbaar niet gelukt. Na 100 meter fietsen viel hij telkens uit. Dus de accu opnieuw teruggestuurd maar nooit een nieuwe gekregen (ik betaalde de fiets in november 2021 en vandaag is 9 augustus 2022). De verkoper reageert op 1 van de 10 emails die ik stuur. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ook geen fysiek adres (van de online verkoop, de winkels beweren telkens dat dat een totaal aparte afdeling is waar zij geen contact mee hebben). In die 1 op 10 emails is het antwoord altijd ontwijkend (bijvoorbeeld: 'U had toch geen 2de accu besteld?' [dus totaal irrelevant] of 'Ze zijn niet leverbaar' [terwijl je ze online kunt bestellen bij vele verschillende verkooppunten]...)
Ik heb hier in het verleden al proberen voor uitzoeken wat de mogelijkheden zijn maar die lijken er niet te zijn. Het enige wat ik zou kunnen doen is naar de rechter gaan maar dat gaat duizenden euro's kosten en nadat ik al duizend euro aan een advocaat zal hebben besteed en zij een uitnodiging ontvangen om voor de rechter te verschijnen zullen ze natuurlijk meteen een accu toesturen en op die manier de kous afwerken, en zal ik gegarandeerd de onkosten die ik heb moeten maken niet betaald krijgen, en evenmin de eindeloze ergernis over deze situatie vergoed krijgen.