Waar vind ik een een jack van een mooie kwaliteit nepleer?
Ik heb een mooi leren jack, zo één van het soort dat nooit uit raakt. Ik heb hem al zeker tien jaar, draag hem nog steeds met plezier, maar als ik eerlijk ben is hij in die tien jaar wel iets te klein geworden.
Ik wil dus graag een vervanging voor mijn leren jack, maar heb wel een voorwaarde die het wat lastiger zoeken maakt: ik ben intussen vegetariër, en wil niet zo'n grote lap leer kopen.
Het moet dus nepleer zijn, maar wel van een mooie kwaliteit, niet een soort plastic dat 'goedkoop!' schreeuwt en na twee maanden al uit elkaar begint te vallen. Als het echt goed is (lees: toch minstens een paar jaar mee moet kunnen gaan zonder lelijke slijtage bij normaal dragen) mag het ook best wat kosten.
Ik heb een afbeelding toegevoegd om een idee te geven van de stijl: vrij kort, met een open rits (liever geen flap eroverheen), getailleerd model. De zakken op dit model vind ik mooi, maar daar ben ik niet speciaal aan gehecht, het mag ook gerust zonder zakken. Qua kleur denk ik aan klassiek donkerbruin, cognac of zwart.
Wie weet waar ik zoiets kan vinden in goede kwaliteit nep?
Bronvermelding voor de afbeelding:
http://www.heine-shop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Heine-HeineNL-Site/nl_NL/-/EUR/SH_ViewProduct-ArticleNo;sid=oemIW0kT9cUdWwW4uKMiMyUZlRfG25yNM2zuSr-RWtvrW59Lk-nuSr-Rm7G2oA==?ArticleNo=076809Y
Toegevoegd na 43 minuten:
Vergeten erbij te zetten: ik wil absoluut éérst kunnen passen en dán pas kopen, daarom dus geen postorderbedrijven of webshops.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.