Ik ben 22 en ga vanaf september als jobstudente werken in een sjiek hotel. Ik moet zelf zorgen voor panty's bij m'n uniform.
vanaf september en tijdens het nieuwe academiejaar, ga ik in de weekends en een paar avonden in de week werken in een redelijk sjiek hotel als receptionniste en barhulp. Het uniform krijg ik van daar (donkerblauw met witte blouse). Ze verwachten dat ik daar panty's (zelf te voorzien) bij aandoe en eigenlijk ben ik niet zo gewoon om te dragen dus ik zou echt niet weten wat voor iets. Ik heb enkel een paar van die hele dikke maillots voor in de winter met laarzen, maar die passen echt niet bij het uniform. Daarom mijn vraag : wat zou ik best kopen en zou het nodig zijn om massagepanty's te nemen omdat ik veel moet rechtstaan?
Toegevoegd na 7 uur:
* ik draag er donkerblauwe pumps bij met blokhakje
* gaat 50den niet te dik zijn? -> het is niet de bedoeling dat m'n panty er maillot-achtig uitziet
Toegevoegd na 1 dag:
vanavond ga ik voor de eerste keer werken. ik heb nog geen panty's gekocht. ik leen er voorlopig van m'n moeder. ik heb ze daarjuist al aangedaan (20den, huisdkleurig van Falke)
demelza, je hebt absoluut gelijk, dat voelt heel anders aan dan een maillot. eigenlijk voel ik me daar redelijk ongemakkelijk in. daarbij lijkt het heel de tijd of het kruisje van het broekje tussen m'n benen zakt. hopelijkt betert het wat als ik ze langer aanheb...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.