Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn jurkjes (wijde hals, gladde stof) glijden steeds van de kleerhangers af. Wat kan ik doen om dat te voorkomen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik heb een veel simpelere oplossing,die ik zelf al jaren toepas.

Ik zet de schouders vast met een knijper...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Wikkel aan beide uiteinden van de kleerhanger een elastiekje.
Succes verzekerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stukjes klittenband opplakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt er van die buizen omheen doen die ze ook gebruiken om de verwarmingsbuizen
als je dit bij een paar hangers doet kun je die gebruiken voor de jurkjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt klerenhangers met materiaal aan de bovenkant wat ruwer (Of een soort plastic) is, waardoor je jurkjes blijven hangen op z'n plek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naast de briljante oplossing van het elastiekje kan je ook nog een tweede kledingstuk op het hangertje hangen over het jurkje heen, bv een bloesje of een jasje. Is het een jurkje met spaghettibandjes dan kan je de bandjes kruisen over het haakje van de hangertje heen. In veel kledingstukken zit overigens ook vaak al satijnen lusjes ingenaaid die je dan over het haakje heen kan doen.
Verder kan je, als je een oude fietsband (binnenband) hebt, reepjes van die fietsband knippen en die aan de bovenkant van het hangertje lijmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleding die van een kleerhanger afglijdt, plak op het uiteinde van de kleerhanger een pleister en je hebt er geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik een wijde tuniek op een kleerhanger doe, glijdt die er ook af. maar dan hou ik het met een hand vast en doe ik er een vest overheen of een blouse
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan kleerhangers kopen met zogenaamde antislip erop, en anders kan je ze ook nog vouwen;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stukje pleister aan de uiteindenplakken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing