Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een winkel die extra lange cargo broeken verkoopt die niet taps toelopen bij de enkels?

Ik vind die skinny broeken en dat strak bij de enkels zo ontzettend lelijk staan bij mij.
Ik heb een binnenbeen lengte van 90 cm.

4 maanden geleden
in: Mode
650
Inekez1
4 maanden geleden
Herenbroeken zijn vaak wel in extra lang verkrijgbaar. Per merk is het heel verschillend hoe ze zitten bij de heupen. Stretch-herenbroeken zitten mij als vrouw met brede heupen meestal prima, oa van decathlon (merk forclaz trekkingbroek). Als je cargo-zakken wil, kijk dan ook eens bij werkbroeken, wandelbroeken/trekkingbroeken en legerbroeken (bdu-broeken). Verkrijgbaar in allerlei merken bij allerlei winkels en webshops. Pasvorm, materiaal en kleurkeuze verschilt per merk. Van specifieke damesbroeken weet ik alleen van Fjallraven zeker dat het modellen met extra lange pijpen heeft. Kies dan een model dat onderaan niet is afgewerkt. Ik heb Fjallraven Travellers MT damesbroek maat 42, beenlengte is 93cm. Je kunt de pijpen onderaan eenvoudig zelf omzomen, maar ik merk dat het met schoenen aan geen probleem is dat ze mij bijna 10cm te lang zijn en tegen muggen en teken is dat juist wel fijn. Met sandalen rol ik de pijpen onderaan een paar keer om zodat de broek korter wordt.
ronron1212
4 maanden geleden
Het gaat denk ik meer om de slim fit dus de strakke pijpen onder aan de broek ik ervaar dit ook er is haast niets meer met normale pijpen te koop.
Inekez1
4 maanden geleden
Juist werkbroeken hebben gewone rechte pijpen. Zodat je ze ook over werklaarzen kunt dragen en/of er kniebeschermers in kunt steken. Legerbroeken ook geen strakke pijpen, want die moeten snel en makkelijk aan en uit kunnen. Wandel-/werkbroeken met onafgewerkte lange pijpen (die je dus zelf op lengte moet knippen of omzomen) hebben ook redelijk rechte pijpen. Anders zou de wijdte afhankelijk worden van de lengte. De mode is inderdaad nu veel strakke pijpen. Dergelijke broeken moet je dus ook niet zoeken in een mode-winkel maar bij de Welkoop, (online) legerdump, outdoorzaak etc.
ronron1212
4 maanden geleden
@Inekez1 normale broeken met gewone pijpen zijn echt nog wel te koop gelukkig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding