Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zijn de katoenen witte t-shirts, die vroeger bij de We verkocht werden, nog verkrijgbaar?

Een paar jaar geleden verkochten ze bij de We hele fijne (onder)t-shirts. Goede kwaliteit, dikke stof, 100% katoen. Deze zijn niet meer leverbaar. Dat geldt overigens voor de meeste kledingwinkels, overal verkopen ze die dunne stretch t-shirts. Waar kan je nog goede kwaliteit shirts krijgen voor een redelijke prijs?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Mode
2.1K
Amadea
5 jaar geleden
Heb je al gekeken bij Wibra en Zeeman?
paulus811
5 jaar geleden
Ik zweer bij onder-shirts van Alan Red (Bijenkorf). Of ze redelijk geprijsd zijn mag je zelf beoordelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het eerste dat mij te binnen schoot was een textielwinkel Figfi. Al weet ik niet of er bij jou een in de buurt is. Zelf koop ik er niets dus over de kwaliteit kan ik niets zeggen. Dit omdat ik het te duur vind, een t shirt van enkele euro van de zeeman vind ik al goed.
Wel weet ik dat het iets meer 'sjieker' is.
Ik ben er zeker van dat er soortgelijke zaken bij jou in de buurt ook moeten te vinden zijn.

Online kan je ook kijken.
Bol
Esprit
... hebben ook 100% katoenen exemplaren. Misschien zitten de juiste daar ook tussen.
(Lees meer...)
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ook niet via de webshop?
https://www.wefashion.nl/nl_NL/dames-organic-cotton-t-shirt-94225266_0100.html?backtolist=true&dwvar_94225266__0100_color=0100

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding