Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor kleding past bij dit figuur (zie omschrijving)?

Strakke kaaklijn
Weinig taille
Lange nek
Brede schouders
Nek en schouders lopen schuin in elkaar over
Dunne armen
Dunne handen met lange vingers
Heupen met een lichte 3 vorm
Brede dijen
Sterk gevormde kuiten
Licht x-benen
Dunne enkels

170 lang
maat 39
Zeer lichte huidskleur
Licht gekleurd haar

Toegevoegd na 2 uur:
Vrouw :)

Toegevoegd na 1 dag:
dikke billen
als gezond eetptroon een heel licht gewelfde buik
kleine borsten
lange benen

Toegevoegd na 3 dagen:
DIT BEN IK NIET! Mijn broer heeft eens gezegd dat ik op Hadewyg Minis lijk, vandaar: transformeer Hadewyg naar een meisje van 18 (plattere buik, stevigere dijen, dunnere bovenarmen, zie verder de rest van mijn beschrijving) en je hebt ongeveer een beeld.

Niets ten nadele van Hadewyg Minis! Top actrice :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Laat die lange nek zien! Geen hooggesloten kragen dus.
Dunne armen hoef je ook zeker niet te verbergen, met dunne armen kan je gerust iets mouwloos dragen!
Haltertops, afzaktruitjes en strapless shirtjes of jurken laten de armen en hals goed uitkomen, zeker in combinatie met een losbungelende ketting.
Draag bij je smalle handen wat leuke armbanden en een fijn ringetje, geen grote dingen.
Met de zadeltasjes moet je uitkijken met dunne, strakke broeken.
Draag broeken met een rechtgesneden, niet te smalle pijp, of een iets uitlopende pijp. Dit maakt de benen optisch smaller en verbergt de X-benen.
Draag geen driekwartsbroeken, behalve met "pofpijpen", rechtgesneden pijpen die nauw op de kuit, boven de enkel sluiten.
Draag jurken (met brede heupen GEEN a-lijn jurken -of shirts- dragen!) of rokken, door een jurk of rok te kiezen met 'volume' vanaf de taille creëer je het idee van een smallere taille.
Draag een mooie hak om je figuur wat vrouwelijker te maken en je benen dunner te doen lijken.
Lange, rechte vesten zullen je lichaamsverhoudingen in balans brengen.
Prints kun je dragen op de bovenkleding, houd je broek of rok in één rustige kleur.
Een ceintuur om je middel doet je taille beter uitkomen.

Beide foto's zijn kledingstukken van de H&M.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleding ontwerpen, hè?
Leuk zeg! Ik wil het ook al heel lang, maar neem er nooit de tijd voor... A-lijn jurken en shirts zijn direct onder de borsten getailleerd, en vallen daarna wijd uit.
Je ziet het de laatste maanden heel veel, jammer vind ik dat.
Als je geen supersmalle heupen hebt doet zo'n a-lijn lijken of je zwanger bent. de taille valt helemaal weg. Afzaktruien en -shirts hebben inderdaad een grote opening aan de bovenkant.
Zo kan je het kledingstuk op een nonchalante manier van een schouder af laten hangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel eens, wat voor 'voorstellingen' bedoel je?
Zou interessant kunnen zijn, ligt eraan hoe kundig men daar is natuurlijk... Hoe dan ook heb ik hier een naaimachine en stof kost geen drol natuurlijk. Nu nog even mijn creativiteit kickstarten.... :)

Andere antwoorden (8)

ik zou zeggen: kijk eens bij miss Etam of C&A
en dan naar de kleding zoals die in de rekken hangt
trek het deze persoon aan
en zie: staat het of staat het niet?
zit het lekker, comfortabel, en hangt er een leuk prijsje aan?
gewoon doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is moeilijk om dat zo te zeggen, eigenlijk hebben we een foto nodig om iets te kunnen adviseren.

Ik geef je wat algemene tips:
Allereerst de kleding. Kijk naar welk gedeelte van je lichaam echt een pluspunt is. Is het de bovenkant van je lijf (borsten) of je heupen/benen. Gezien het feit dat je zelf aangeeft dat het figuur geen taille heeft wil je meer de nadruk op je bovenlijf leggen denk ik. Zorg er dan voor dat de kleding accenten heeft bij het bovenlichaam. Zoals zakjes/leuke kraagjes. Als je smalle benen hebt zijn jurkjes of rokjes ook een aanbeveling. Met acessoires kun je ook de aandacht op een bepaald gedeelte van je lijf vestigen. Lange of korte kettingen, riemen, sjaaltes etc.

Qua kleur is voor een hele lichte huidskleur en licht haar wat meer uitgesproken kleuren een aanbeveling. Dus bijv. blauw, groen, bruin, roodtinten. En geen beige, creme, enzo.

Het is hele algemene info, maar zoals ik al zei, zet er een foto bij en je krijgt specifieke info.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je beschrijft jezelf niet echt flatteus. Jij zou een goeie vriendin moeten meenemen naar een kledingzaak en goed naar haar luisteren.
Met jouw beeld over jezelf wordt het alleen niets.
Je kunt veel en veel leuker. Je beschrijft jezelf als de oude stripheld Dick Bos (wie kent hem nog?).
Alternatief: je inschrijven op een makeover programma.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, wie de schoen past trekke hem aan. Ik hoef toch geen tekst analyse vooraf te doen, hoop ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook goeie vriendinnen durven soms ook niet te zeggen of iets staat of niet.
Dit lijkt me wel wat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moeilijk is dat altijd hé... het tweede antwoord wat je hebt gekregen, daar heb je al wel iets aan denk ik.
ik zou het ook zeker houden op warme tinten, niet te donker of juist te licht, (zoals zwart en wit) maar secundaire vrolijke kleuren... kijk ook eens in het blad large, daar staan weer heel andere soort kleren in als je in de stad tegen komt. wat ik altijd doe is in mijn eentje naar een wel beetje bekende stad en in een winkel die me aantrekt gewoon wat passen.
met zo'n figuur lijkt het me leuk wanneer je een vrolijk hemd/tuniek strak van boven en wijdlopend naar onderen, liefst nog schuin. en dan een sjaaltje of zo'n enorme ketting om de nek. en bijvoorbeeld je haar laten groeien en dat in een leuk model in je nek laten knippen...
oh ja, ga vooral alleen maar kleding passen wanneer je je eigen goed voelt, dan zie je ook daadwerkelijk leuke dingen...
succes hé
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vuilniszak?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is er geen bekend iemand van tv of bladen of de politiek die ongeveer overeen komt met jouw figuur?
Zo kan je makkelijk de truukjes van wel en niet te dragen overnemen. Celebreties hebben vaak een styliste die dit soort foefjes toepassen ( schieten die ook vaak nog mis maar dan krijg je wel een idee)

Ik moet zeggen dat zelfs met zo'n goeie omschrijving ik echt geen voorstelling kan maken eerlijk gezegd. Een foto zou mooi wezen, nu zie ik een giraf voor mij door die lange nek en dat is ook niet helemaal de bedoeling..sorry ;-)

Toegevoegd na 21 uur:
Grappig, ik denk toch dat je wat van mijn dochter weg hebt, zeker qua lengte en probleemzone's ( even zo omschreven hoor, bedoel er niets mee)

Ze heeft op dit moment veel tuniekjes aan en vooral die langere shirtjes met die kleine pofmouwtjes vind ze geweldig omdat die haar schouders minder breed maken ( gespierd door het sporten etc), deze verkopen ze op dit moment overal maar c&a zeker wel.

Verder heeft ze altijd wat langere dingen aan zoals longshirts en tuniekjes die over haar bovenbenen vallen omdat ze ook wat bredere heupen en ronde kont heeft en dat verdoezeld weer wat. Met daaronder dan weer een legging, 3 kwarts of gewoon lang.
Een push up bh zou ik ook aanraden, niet omdat je ze misschien opzij gepuched wilt hebben maar omdat ze zo wat meer vulling geven aan het geheel.

Niet te veel pasteltinten dragen dat maakt iemand met een lichte haarteint een beetje flets, die mooie warme bruin tinten van deze zomer zijn wel weer heel mooi, net als roze of grijs. Niet te lichte kleuren in iedergeval.

Tuniekjes die van onder je borsten iets wijder uitlopen verdoezelen ook veel en staan ook heel vrouwelijk.
Rokjes of jurkjes kan je beter hebben dan strakke korte broeken bij mooi weer denk ik uit oogpunt op je dijen en bovenbenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding