Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zouden jullie het uiterlijk omschrijven van iemand die naief is?

Ik moet voor mijn musical kleding regelen en ik speel iemand die naief (+verliefd+vrolijk) is. Het gaat om een t-shirt.. Wat voor kleur/ soort shirt zien jullie voor je?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

zelf zou ik gaan voor iets bloots, een naïef persoon is te goed van vertrouwen en dus wat opener, als je dat niet zou willen zou je er een vrolijk vest over kunnen doen ofzoiets.
ga voor een vrolijke kleuren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Wijd, soepel vallend, felkleurd en liefst iets met bloemen. Rayon shirts zijn daar hel geschikt voor ;vallen ook heel mooi soepel en hebben felle,warme, diepe kleuren.
uiteraard met een bijpaasende rok. Een (wijde) broek kan eventueel ook, maar natuurlijk niet iets 'praktisch' zoals een spijkerbroek. Het moet een beetje zweverig blijven. e moeten als je binnenkomt feitelijk al kunnen zien wat voor vlees ze in de kuip hebben. Ik zou voor rood/roze/paars/oranje tinten kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een geel of rood t-shirt met Goofy erop. Of bloemetjes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beetje jaren 60 , kleurig wijd
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ze is verliefd, dus ze wil dat haar figuur goed uitkomt.
Ze is vrolijk dus een vrolijke kleur en een beetje bloot.
Ze is naief, dus het mag wel met een beetje opsmuk en het moet eigenlijk net een beetje naast het gangbare zitten. Dus op het moment dat anderen een 'gewoon' shirt, draagt zij iets dat meer voor een feest geschikt is.
Ze wil opvallen en doet dit uit naïviteit verkeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk toch aan zachtrose met bloemetjes of een stripfiguurtje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: