Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

fm-parfum verkopen een goede manier?

via via werd ik op de hoogte gebracht van het uit huis parfums verkopen.
hartstikke mooi, zo'n map met proefmonsters etc.
nu wil ik het niet doen om er echt geld mee te verdienen want besef me zeker dat dat niet een optie is.
wat ik alleen apart vind is dat je er zo ontzettend veel sites van hebt waar je je kan aanmelden hiervoor.
je moet zelf 51 euro voor zo'n map betalen met monsters.
het zijn na-maakgeuren dat weet ik.
wat ik ook apart vind is het MLM-systeem. Is dit hetzelfde als pyramide?

het lijkt me leuk om te doen,maar wil niet in een of andere weet ik wat zaakje terecht komen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Idem als alle andere antwoorden o.a.
Maar ook als je er veel geld mee zou kunnen verdienen waarom zou het dan allemaal worden uitbesteed, dan hadden er al andere een flinke duit aan verdient.
Ook kan je tegenwoordig inderdaad op elke markt en nu zelfs ook bij o.a de d.a drogist nep geurtjes kopen voor een paar euro.
Zonde als je moet investeren en ook nog moet gaan leuren met iets waar de markt al mee verzadigd is, zonde van je tijd en vervelend voor je omgeving als ze elke keer die lijst onder hun neus krijgen voor een geurtje wat na 10 minuten al niet meer lekker ruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dus, is hetzelfde. Dus als je heel snel geen vrienden meer wilt hebben, moet je zoiets beginnen.
14 jaar geleden
Is oplichting via MLM.
Want aan de verplichting om die 51 euro te betalen wordt verdiend.
Die namaakgeurtjes kan je ook op de markt kopen voor heel weinig geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet doen, hoor! Dat spul ruikt echt niet lekker, je maakt er geen vrienden mee (vind ik, als bijzonder gevoelig beneusde...). Het hangt inderdaad als een soort piramidespel aan elkaar dus begin er niet aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing