Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een backpack met een harde onderkant?

Er bestaan hard case of hard shell sleeve's, maar een compleet hard case/shell tas is nergens te bekennen.
Of ben ik de niet goed zoekende.

Ik zat te zoeken naar zo'n tas omdat m'n laptop best veel krassen krijgt van de tas die ik nu heb.

Ik vroeg mij af of iemand weet of er wel zo'n tas bestaat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ja, die bestaan. Na lang zoeken heb ik er een van Nederlandse makelij gevonden: Solid Gray. Dit label werd opgericht in 2007 en is gevestigd in het oude Philips kantoor in Eindhoven. Creatieve geesten Jasper de Leeuw en Herman Lijmbach staan al jarenlang garant voor een duidelijke bedrijfsvisie, functionele producten en creatieve ontwerpen.

De Solid Gray Backpack is hier een perfect voorbeeld van. Dit is namelijk de ideale rugzak om je bezittingen te vervoeren en gelijk te beschermen. Door het lichte materiaal (een lightweight hardshell) bieden de rugzakken niet alleen maximaal draagcomfort, maar ook de ultieme bescherming voor het vervoeren van bijvoorbeeld je laptop. De rugzakken van Solid Gray zijn gemaakt uit één stuk polypropeen en gevoerd met duurzaam EPDM schuim, waardoor je laptop tegen stoten kan.

De witte en grijze variant kosten € 169,– terwijl je voor de nieuwe zwarte € 189,– kwijt bent. Hier kan je er een bestellen: https://solid-gray.com/store/
Amadea
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing