Hoe kan ik drukplek bij mijn allstars voorkomen?
Ik heb een beetje een raar probleem. Ik kocht een maand geleden allstars in maat 37.5, normaal heb ik 38, maar deze zaten prima in de winkel. Ik heb ze goed ingelopen en toen zaten ze ook nog goed, maar na een aantal keer dragen begon ik erg last te krijgen van mijn hiel. Heel raar, maar het voelde letterlijk alsof mijn hiel op één punt het werd afgekneld. Dit terwijl mijn voet in de rest van de schoen genoeg ruimte heeft en ik zelfs met mijn hak een beetje omhoog en omlaag schuif als ik loop.
Toen ik laatst mijn schoen uit deed (ik heb het alleen links) zat er een blauwe plek. Ik snap dat het niet gezond is om deze schoenen nog aan te doen, maar aangezien ik ze toch graag niet weg wil doen vraag ik jullie om hulp.
Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt of is er iemand die een goede oplossing heeft?
Alvast bedankt!
http://www.compeed.nl/nl-nl/blaren/compeed-tegen-blaren/compeed-anti-blarenstick
Blarenpleisters heb ik al geprobeerd, aan het einde van de middag hadden mijn schoenen daar gewoon een gat in geschuurd.. :s
Maar van deze stick heb ik nog nooit gehoord, ik ga daar eens naar kijken!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.