waar vind ik elegante platte sandalen voor brede voeten?
Ik ben op zoek naar een elegante (liefst rode) relatief platte sandaal, die ik onder een fijn rokje of zo kan dragen. Ik bedoel iets met opgestikte bloemen of dergelijke.
Alleen heb ik hele brede voeten, plus hallux valgux, die ook nog opzwellen bij warm weer. dat maakt dat ik eigenlijk het best sandalen neem die helemaal verstelbaar zijn, elastisch of alleszins voldoende breed zodat ik bij opzwellen geen pijnlijke voeten krijg.
Nu zijn deze brede verstelbare etc. sandalen vaak zo van die "gezondheidsmodellen".
Het lijkt wel of elegant niet samen kan gaan met breed :-). Ik heb ook naar ballerina's gezocht als alternatief, maar daar is de voorkant soms te weinig diep (ik heb ook een hoge wreef) waardoor de opening net begint aan de "knobbel" van de hallux valgux.
of http://r.twenga.nl/g3.php?pg=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&dac=1
of eventueel zelfs
https://www.modaitalia.nl/nederlands/clowse-trendy-dames-sandaal-met-sleehak-en-bloem-610-roze?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist Maar dan voor brede voeten zoals de mijne...
dus mijn vraag is : bestaan er ook sexy, elegante sandalen voor brede voeten zoals de mijne .... ik heb echt een megahekel aan orthopedische modellen, ik snap niet waarom ze hier zo zelden ook met strass, bloemen etc werken...en met een klein hieltje bv.
Het moet toch kunnen dat men schoenen ontwerpt die én elegant én speels én sexy én geschikt voor een brede voet zijn?
Waarom hebben brede voeten trouwens die extra steun nodig (ik voel wel dat het idd zo is....mijn zus heeft smalle voeten en draag bij wijze van spreken schoenen van 1euro zonder ook maar iets van problemen...).
Als dat opzwellen als zou minderen zou het ook al veel helpen, hiertegen heb ik ook al van alles geprobeerd....:-/
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.