Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe koop ik jeans in mijn maat?

Ik, man 191 cm, zeer slank, wil jeans kopen in de maat 31-36. Ik heb ontelbaar echte winkels bezocht maar ze hebben vrijwel niks. Online kan ik geen sites vinden waarbij je voor zoiets eenvoudigs als W=31 en L=36 dit kan invoeren. Zoek ik verkeerd? Elke hulp is welkom.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Bij Open32 staan zo al 18 verschillende modellen in jouw maat te koop. De helft daarvan is alleen in de webshop te koop, maar de andere 9 kan je ook gewoon in een filiaal van die winkel verkrijgen.
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden
Jeans-taillemaat 31 bestaat niet (bij confectiematen). Je zult dan naar maat 30 of 32 moeten.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Jeansmaat 31 bestaat wel degelijk. Ik koop 'm namelijk zélf! Alleen dan een stukkie korter.
Rieneke1
9 jaar geleden
31 bestaat idd , gaat om inch dacht ik.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing