Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij de V&D heb ik een leuke overhemd gezien maar helaas is hij veelste breed en te lang, als ik deze op maat laat maken behoud het dan zijn model?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Als je een goede naaister kent, moet dat mogelijk zijn, wel moeten alle naden dan los gehaald worden, het gewenste aantal centimeters eraf geknipt worden, het overhemd weer in elkaar worden gezet en opnieuw omgezoomd. Ik verwacht dat hier een flink prijskaartje aan komt te hangen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je van ruimvallende kleding houdt, zou je dit door iemand met verstand van zaken kunnen laten vermaken.

Koop je dit overhemd met genoeg korting in de uitverkoop, dan raad ik je aan naar bijvoorbeeld een [Turkse-] naai-reparatie-winkel te gaan. In de grote steden zitten er meerdere in elke wijk, althans hier wel en deze mensen weten echt waar ze het over hebben.

Vergeet niet een prijsopgave te vragen en denk goed na of de aankoop en het verstellen samen niet veel te duur wordt of het dat waard is.

Antwoord op je vraag:

Ja, wel als het door iemand gedaan wordt die hier verstand van heeft [kleding-reparatie of naai-atelier].
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing