Welke verzorgingsmiddelen kun je het beste gebruiken tegen irritatie na het scheren van de schaamstreek?
Na het scheren van mijn schaamhaar heb ik altijd enorm veel last van irritatie. Nu ben ik op zoek naar manieren om dat zoveel mogelijk tegen te gaan.
Ik heb al wat goede tips gevonden omdat tegen te gaan, bijvoorbeeld met de haargroei mee scheren ipv ertegenin, en juist elke 3 of 4 dagen scheren ipv alleen maar als m'n vriendje langs komt ;).
Nu ben ik nog op zoek naar de beste verzorgingsmiddelen om te gebruiken.
Weet iemand hoe effectief scheergel is? Zoals bijvoorbeeld Gilette Satin Care voor de gevoelige huid?
En wat zijn de beste middeltjes die jullie aanbevelen om na het scheren te gebruiken? Ik heb nu Nivea Body Lotion voor de gevoelige huid gekocht, maar nog niet durven gebruiken want volgens iemand anders is dat juist heel gevaarlijk omdat het PH-neutraal is en de vagina niet, dus dat het de zuurgraad ernstig zou kunnen verstoren.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Iemand die kan bevestigen dat dit wel/geen gevaar is? En misschien suggesties voor andere producten die beter werken?
Bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.