Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een aantal shirts zijn te kort, maar wil ik toch graag dragen, hoe los ik dit op?

Ik wil natuurlijk niet met een streep blote buik rondlopen, zeker niet met dit weer.
Een langer shirt eronder doen is geen optie, dat deed ik vroeger wel (shirt met lange mouwen onder tshirt), maar is mij nu veel te warm.

Zijn er andere mogelijkheden om te zorgen dat ik niet last heb van een gat tussen de broek en het shirt?

10 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

U kunt een high waist broek dragen of een hemd onder uw shirt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuke stof kopen die bij de shirts past en er een brede strook van aan de onderkant van het shirt zetten. Als je dan ook nog een stukje van die stof langs bijv. de hals en de mouwen zet lijkt het net of het zo hoort.

Of je maakt van 2 shirts één shirt. Je knipt dan van het ene shirt een stuk van de onderkant af en zet dat aan de onderkant van het andere shirt. Eventueel met eenzelfde stukje stof langs de mouwen en/of de hals.

Als je dan ook nog met dubbele stiksels werkt lijkt het helemaal alsof het altijd zo geweest is.

Eventueel kun je ook nog een applicatie er op naaien die bij beide stukjes stof past en je hebt een heel nieuw shirt!

Nu hoop ik wel dat je kunt naaien of dat iemand anders dat voor je kan doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing