Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind je schoenen in maat 35 waar je de zolen van kan uithalen?

Mijn mama heeft maat 35 en heeft het sowieso al moeilijk om schoenen te vinden die passen. Nu moet ze sinds kort ook steunzolen dragen. Wij vragen ons af of iemand hier ervaring mee heeft? Welke merken hebben kleine schoenen met een uitneembare zool? Wij vinden er geen :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
813

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Eccoschoenen gaan vanaf maat 35 en je kunt de zolen er altijd uithalen en er steunzolen in doen. Dat gaat uitstekend, is mijn ervaring. De schoenen zijn bij heel veel zaken te koop ( o.a. Nelson en ook online). Keus genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien begrijp ik je vraag niet goed maar ik heb zelf steunzolen laten maken op maat van de schoenen die ik veel draag. Ik ben dus met de schoenen die ik al heb naar de podotherapeut gegaan en die heeft de zolen op maar gemaakt.
Dus niet echt nodig om daar nieuwe schoenen voor aan te schaffen

Toegevoegd na 1 minuut:
Moet zijn: die heeft de zolen op maat gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat lijkt mij een goede oplossing, maar ze heeft ze al.. Ik denk dat het ook afhangt van de soort zool die je nodig hebt. Misschien in het vervolg naar vragen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is het dan een idee om gewoon te gaan shoppen met de zolen en eventueel een maat groter te passen zodat de zolen in de nieuwe schoenen passen. Dat doe ik nu ook. Zolen onder de arm en passen maar!
Succes en lief dat je je moeder zo bijstaat!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding