Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er kortere verlengstukjes dan 5cm voor BH's?

Het is een groot drama, BH's vinden.
ik draag nu 80E. Vorige maand had ik hiervan 3 BH's gekocht. Na 3 weken moest ik het sluitinkje al op zijn strakst zetten. (Hunkenmöller)
maar nou is 75F te krap. Met verlengstukjes komen de bandjes over de schouders onder mijn oksels en dat zit voor geen meter.
Deze zijn ongeveer 5 cm. Zijn er ook kortere stukjes? (ze moeten 3 sluitinkjes hebben)
Heeft iemand een andere oplossing? ik kan geen 75F aan.. maar een 80E rekt snel uit. De BH die ik nu aan heb heb ik 3 DAGEN geleden gekocht en is al zodanig uitgerekt dat ik hem op zijn meest strakke haakje moet doen.
(ik heb al een andere winkel geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat)

Iemand anders een andere oplossing?

Toegevoegd na 2 uur:
Na aanleiding van de antwoorden:

heeft iemand dan een goede zaak in Eindhoven? (de prijs is niet van belang, ik ben bereid in dure lingerie te investeren, zolang ik er dan maar even mee vooruit kan)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Bij Livera hebben ze meer maten, ook 3 cm.
Laat je bh maat eens opmeten bij een goede, helaas dure lingeriewinkel, veel vrouwen dragen de verkeerde maat bh, waardoor deze niet mooi en niet comfortabel zit. Je kunt gewoon je maat laten meten, zonder er ook iets te kopen, kopen staat vrij. Maar als je het je kunt veroorloven koop dan eens eens een goede bh, eentje die past, waar je was- en draagadvies bij krijgt en welke je terug mag brengen, als hij niet goed blijkt te zitten. Koop eens goedkopere kleding en duurdere lingerie, dat doet je figuur ook beter uitkomen, omdat dat de juiste steun krijgt. Ook gaat de betere lingerie langer mee, dan de trendy bh's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing