Zijn er kortere verlengstukjes dan 5cm voor BH's?
Het is een groot drama, BH's vinden.
ik draag nu 80E. Vorige maand had ik hiervan 3 BH's gekocht. Na 3 weken moest ik het sluitinkje al op zijn strakst zetten. (Hunkenmöller)
maar nou is 75F te krap. Met verlengstukjes komen de bandjes over de schouders onder mijn oksels en dat zit voor geen meter.
Deze zijn ongeveer 5 cm. Zijn er ook kortere stukjes? (ze moeten 3 sluitinkjes hebben)
Heeft iemand een andere oplossing? ik kan geen 75F aan.. maar een 80E rekt snel uit. De BH die ik nu aan heb heb ik 3 DAGEN geleden gekocht en is al zodanig uitgerekt dat ik hem op zijn meest strakke haakje moet doen.
(ik heb al een andere winkel geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat)
Iemand anders een andere oplossing?
Toegevoegd na 2 uur:
Na aanleiding van de antwoorden:
heeft iemand dan een goede zaak in Eindhoven? (de prijs is niet van belang, ik ben bereid in dure lingerie te investeren, zolang ik er dan maar even mee vooruit kan)
Dat een bh zo snel uitrekt mag niet!
Ook al ben je zwaar van Boven enz. Laat eens je maat opmeten bij een andere winkel!
Een dure lingerie winkel schrik niet van de prijs.
Ook al neem je het niet. Ik twijfel aan door je vraag of je de juiste maat hebt.
Daar heb ik toen een 80D gekocht (die wat ruimer uitviel) en daar had ik qua omvang hetzelfde probleem. Toen heb ik bij hunkenmoller laten meten en daar kwam ook 80E uit (mijn omvang was 78/79)
de D vond zij te klein en de E vond ze goed (de cup is naar mijn gevoel ook wel okay... ik zit tussen de D en E toevallig nu E) toen had ik dus bij Hunkenmoller gekocht, die rekten ook uit.
toen heb ik daar een ander merk en een ander model gekocht (ipv. plunge een demi)
maar nu heb ik bij een van die na 2 dagen dragen al uitgerekt!
en in de winkel zatie prima!
ken je toevallig een goede zaak in Eindhoven?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.