Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is de site alibaba veilig?

ik wil graag weten of deze site veilig is en niet dat als ik iets bestel het niet binnen krijg deze site is het: http://www.alibaba.com alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Alibaba is slechts een platform van handelaren waar zowel eerlijke bedrijven als bedriegers tussen zitten.
Termen als "gold supplier" zeggen niets, daar kan voor betaald zijn of de leverancier kan vriendjes en relaties hebben waardoor hij deze waardering heeft gekregen.

Je zult moeten googelen op het bedrijf waar je iets wilt kopen om te zien of je slechte reviews tegenkomt.
(Lees meer...)
SimonV
11 jaar geleden
Geen adres op de site,ook geen e-mail adres...op facebook lees ik ook als kritiek dat ze niet berijkbaar zijn bij problemen met levering...volgens mij dus hier zeker niet aan beginnen.
(Lees meer...)
fremar
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: