Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan je in s hertogenbosch jas met bont kopen?

Hoi even een vraagje ik ga binenkort naar denbosch en daar wil ik graag een jas met bont kopen bijv zo'n milan feronetti jas maar hoeft niet persee van dat merk te zijn in welk winkeltje en waar kan je dan een jas met bont kopen? Het liefst onder de 120 €?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.3K
paulus811
11 jaar geleden
Ik snap echt niet waarom iemand met een doodgemarteld dier om zijn nek wil lopen. Wanneer wordt die bontkragen onzin een keer gestopt ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goedkoop bont?! Wie wil dat nou?! Ga eerst eens een filmpje kijken, hoe bontproductie in zn werk gaat. Als je dan nog graag een bontjas wil, dan moet je dat zelf weten. Niets erger dan onwetende mensen die het kopen!
Ps: kijk dan gelijk naar die filmpjes uit China, een goedkope bontjas bevat dát bont namelijk en niet dat van de in Nederland gefokte beestjes!
paulus811
11 jaar geleden
Ook de in Nederland gefokte beesten leiden een armzalig leven. Wellicht iets minder slecht dan in China, maar ik zou niet graag met zo'n dier willen ruilen. China spant de kroon wat dierenleed betreft. Zonder pardon worden wasbeerhonden daar levend gevild.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies Paulus, het is niet voor niets dat de Nederlandse overheid de productie van bont binnen nu en een paar jaar gaat stoppen.
Vossen worden anaal geelectrocuteerd, zodat hun vachtje mooi blijft voor de consument; nertsen worden vergast, zeehondenbaby's doodgeknuppeld... Om nog maar niet te spreken over het honden- en kattenbont wat gebruikt word voor verschillende doeleinden...!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

kijk eens in amerika online bestellen is goedkoper dan hier! Leuke bontjassen : http://fabulousfurs.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding