Ik val net tussen 2 maten spijkerbroek, kan ik dan beter een grotere maat of kleinere maat kopen?
Ik heb online een jeans short gekocht, maar hij is wat aan de strakke kant. Als ik sta zit hij goed, maar zodra ik ga zitten drukt de knoop. Als ik ga zitten zit hij bij mijn bovenbenen ook wat strakker (maar niet zo dat het knelt). Kan ik nu beter een maatje groter bestellen of rekt dat nog zodanig op dat hij bij de band wat losser komt? Ik heb shorts een maat groter en die zitten lekker als ik 'm aan trek maar na 2 uur iets te los. Kan ik beter deze houden of een maat groter nemen? En als ik deze houd, kan ik die dan zelf oprekken zodat hij goed zit wanneer ik hem aan trek? En moet dat iedere keer opnieuw na het wassen?
Wanneer je maar iets vet hebt een maat groter. Niks is zo lelijk als een uitpuil randje.
Ik zou het eerder een berekend risico noemen ;-)
Dit is trouwens één van de redenen waarom ik liever naar de winkel zelf ga en eerst iets aanpas vooraleer ik iets koop.
En ja, dan kan het nadien toch nog wat tegenvallen maar daar leer je dan alweer uit.
Zo is aan elke les een bepaalde prijs verbonden, toch? Liefs en fijne avond nog!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.