Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een goede massage olie die reukloos is en waarbij het ook niet erg is als je er iets van binnen krijgt?

een goede olie die lekker glad is en die ook lekker smaakt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
6.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haal een liter olijfolie, en leef je uit. Toegevoegd na 1 uur:
Overigens zoek je het dichter bij huis, oiervaarskuitenvet schijnt ook aangenaam te zijn, even na vragen bij de drogisterij.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ga eens naar een sex schop
Daar heb je ze met smaakjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nivea massage oil met en zonder parfum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn verschillende soorten die zowel als massageolie en als glijmiddel kunnen dienen en waar bv condooms niet van kapot gaan. Eros, Xman, Pjur en Bodyglide zijn de bekendsten en makkelijk online te bestellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwitsal babyolie. Praktisch geurloos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat denk je van Arachide olie. Per liter onder de 3 euro. Is vet - blijft lang op de huid - heel goed tegen bepaalde kwalen - lekker gladde massage olie - snaakt goed - maar ruikt(lekkere geur) een beetje. Deze olie is niet duur en ik denk heel goed waar je het voor nodig hebt. Snap je het. Is de moeite waard om te proberen.Als het niet bevalt kan je de rest gebruiken inplaats van oliefolie. Ook heel goed voor fondue.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik lees nu pas wat anderen getypt hebben. Voor dat doeleinde is het heel goed. Heb het gisteren nog gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook ik ben een olijfolie fan. Goedkoop , reukloos en t trekt niet zo snel in. Zeker als je deze vooraf een beetje verwarmd, door bijvoorbeeld de fles in wat warm water onder handbereik te houden.

Mocht de massage uitlopen op een vrijpartij, en mocht je daarbij condooms gebruiken, houdt dan in je achterhoofd dat olie de kwaliteit en dus de veiligheid van een condoom nadelig kan beïnvloeden.

Enne... een paar sokken of een handdoek in de buurt is ook handig voor als je aan de wandel wil.. het voorkomt vlekken op je vloerbedekking of een glijpartij op elke andere ondergrond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding