Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je steunzolen combineren met slippers?

Ik heb wat holle voeten, en daarvoor gebruik ik inlegzolen (geen officieel aangemeten steunzool). Maar hoe kan ik mijn slippers hiervan voorzien?
Of zijn er slippers die speciaal voor de wat hollere voet is gebouwd?

Toegevoegd na 46 seconden:
Het niet om teenslippers, maar zoals die in de afbeelding.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

In gewone slippers zal dit niet lukken,omdat de zool daar niet uithaalbaar is en moest dit al kunnen dan zou uw steunzool er zeer waarschijnlijk toch niet in passen.
Je kan wel slippers kopen waar wel reeds een vaste steunzool in verwerkt zit zoals deze bv.:
Spenco® Polysorb® Total Support Sandalen combineren de steun en stabiliteit van de best verkopende inlegzool met het comfort en de eenvoud van een slipper. Geweldig voor in de zomer of na het sporten.
fremar
12 jaar geleden
Ik heb/had hetzelfde probleem en draag nu al jaren slippers van Geox omdat die een hoog middenvoet gedeelte heeft en ik heb nu niet de minste problemen meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt proberen je steunzolen vast te zetten in je slipper door er aan de onderkant zelfklevend klittenband te doen, hetzelfde doe je op de bovenzijde van je slipper.
Deze tip ooit gekregen van onze podoloog, voor het dragen van open zomerschoenen, maar of het werkt bij slippers, misschien het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook zooltjes te koop met een zelfklevend laagje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing