Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gaan shampoo reclames altijd over glanzend haar terwijl stug haar veel makkelijker te modelleren is?

Je, je hebt mensen die hun haar ook stijl en heel glanzend willen. Maar ik ken meer mensen die volume in hun haar willen. Als ik shampoo gebruik waar mijn haar zo glad en glanzend wordt, dan zit het voor geen meter. De gel en wax van tegenwoordig is wel voor een "out of bed look" en daar wordt ook reclame voor gemaakt, maar waarom voor shampoos niet?!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Shampoo is om het haar te reinigen, men hoort daar graag de eigenschappen glad en glanzend bij. Shampoo waarvan men roept 'hier wordt uw haar lekker stug van' zal niet verkopen.

Toegevoegd na 49 seconden:
Er is overigens wel heel veel volume shampoo te koop, vooral bedoeld voor fijn/dun haar.
15 jaar geleden
Sinds wanneer hebben commercials ook maar íets te maken met de realiteit?
Het is niet de bedoeling dat iemand er over nadenkt, slechts dat men zich er door aangesproken voelt.
Als die vrouw op TV verschrikkelijk blij is met haar lange, glanzende lokken, dan zal jij dat ook wel worden, toch?

Trouwens, niet iedereen wil meer volume.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Schwarzkopf shampoo voor alledag maakt je haar zo droog als gort...En ook die groene flessen van Palmolive, ben ff kwijt welke dat is. Ik vind het troep maar ik geloof dat jij het net nodig hebt...
:-0
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn ook veel volume shampoos te koop, hier wordt ook wel degelijk reclame voor gemaakt. Ik herken wel wat je zegt. Zorg dat je geen conditioner gebruikt en neem een masker voor vet haar, dat maakt ook wat droger dus stugger. Fohn je haar met een flinke dot moes bijna droog terwijl je voorover hangt, dus met je hoofd naar beneden. Flink kneden voor volume. Daarna even met een bus haarlak aan de gang en je hebt een volle bos met haar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de glans maakt het mooi. vooral met het licht dat er op schijnt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat glanzend haar er gezonder uitziet (goed verzorgd dus)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing