Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een goede huidverzorging produkt voor mijn donkere huid. Kan iemand mij een tip geven?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Vaseline cacaobutter (bruine verpakking, ongeveer 6 euro 75).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De donkere huid heeft een andere verzorging nodig dan de blanke huid. Dagelijkse hydratatie is bij een donkere huid noodzakelijk. Crèmes of lotions op basis van Cocoabutter en Shea butter hydrateren het best. Tijdens de winterperiode is ‘s morgens en ‘s avonds insmeren absoluut aan te raden.

Er zijn verscheidene producten op de site, www.mickerline.be :
- Palmer’s Cocoa butter cream
- Palmer’s Shea Butter lotion
- Africa’s Best Ultimate Organics Cocoa en Shea butter lotion.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik hoor vriendinnen altijd altijd over biodermal praten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn man heeft de donkerste huidskleur. Hij gaat onder de warme douche en smeert zich met een washandje helemaal in met gewone ouderwetste vaseline (of ik doe het voor hem ;)). Mag flink ingewreven worden en gewoon terwijl je onder de douche staat en dus nat bent. Daarna afdrogen, en je huid voelt als een babyhuidje en ziet er heel mooi uit. Je hebt er dagen geen omkijken naar. Werkt trouwens ook voor de blanke huid. Geen dure producten nodig dus!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verzorging donkere huid
Voor de reiniging zou u het beste reinigingsproducten kunnen nemen voor de vette huid. Aangezien deze huid vaak toch ook gelijktijdig heel vochtarm is kunt u voor de dagelijks verzorging het beste zowel een hydraterende dag- als nachtcrème aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gewoon after sun merk maakt niks uit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing