Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe snel groeit gaatje tong (door piercing) weer dicht?

Had weer eens een balletje die los kwam doorgeslikt van de piercing, dus piercing er maar uitgehaald want ik had geen ander balletje , kan denk ik pas donderdag een nieuwe kopen, zal dan gaatje in de tong alweer dicht zijn? Ik hoorde namelijk dat dat heel snel gaat bij je tong, ik heb de piercing ong... 13 jaar in gehad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
47.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

het gaatje van de tong gaat inderdaad heel snel dicht, Ik zelf heb nu al ruim 3 jaar een tongpiercing en kan hem net aan 3 tot 5 dagen uit laten, me zus heeft al bijna 20 jaar een tongpiercing en haalt hem (Omdat hij erg in de weg zit volgens haar) soms 3 of 4 weken er uit.

Ik adviseer je wel snel een nieuwe tongpiercing te kopen (of misschien dat je iemand kent die een balletje over heeft?)

Maar 5 tot 7 dagen wachten kan echt geen kwaad, Daar ben ik van overtuigd (Y)

Toegevoegd na 2 minuten:
Daarnaast begrijp ik dat je het staafje nog wel hebt toch?... Prik hem anders elke ochtend (na het tanden poetsen) en elke avond (na het tanden poetsen) Nog even door, Dat zal al een hoop schelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is bij elk persoon heel verschillend. Ik heb zelf ook een tongpiercing. Een vriend van mij had de tongpiercing jaren in, haalde hem eruit en was na een uur al helemaal dichtgegroeid en kreeg hem er dus ook niet meer in. Ik heb mijn piercing al 2 jaar erin gehad en heb hem er nu al meer dan een jaar eruit. Toevallig ging ik vorige week proberen of ik hem nog erin kreeg, en ik kreeg hem erin! Ook al had ik mijn piercing al meer dan een jaar eruit.

Het verschilt echt per persoon.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk eens op deze site, hier vind je heel veel info en nog leuk om te lezen ook! :-)
http://www.piercingforum.nl/forum.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In 1 uur zit er al weer een vliesje op en dat word dus steeds dikker en in 1 dag is het helemaal dicht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn broer was zijn tongpiercing na ongeveer 1 1/2 jaar zat(zonde hè?)
en na 3 weken was het gaatje dicht.
Het littekenweefsel blijf je wel zien.
Je ziet precies waar het gaatje zat.
Het hangt ook van af hoe lang je de piercing hebt,jij hebt hem al 13 jaar dus dat zal waarschijnlijk langer duren.
Maar wondjes op je tong genezen wel sneller dan andere wondjes dat klopt wel.
Maar donderdagzal best nog wel lukken lijkt mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding