Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke kleuren en kleding laten je benen en armen voller/dikker lijken?

Ik ben een slank meisje. Mijn armen zijn niet al te dik, mijn boezem stelt ook niet veel voor vind ik zelf en mijn benen vind ik te slank voor mijn grootte (+/- 1m67). Veel mensen die ik ka
en zeggen dat ik prima uitzie als model. Binnenkort heb ik een shoot te doen maar nog steeds onzeker over mijn uiterlijk. Can you give me some tips (;

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Wat vooral het verschil maakt is het model van de kleding. Draag geen legging maar een losse, iets uitlopende (spijker)broek. Kies breedtestrepen op het shirt of de jurk. Of draag een leuke geruite bloes met een hemdje in een afstekende kleur eronder. Geen strakke, maar gewoon luchtig vallende. Niet bij de broek in stoppen maar in laagjes er overheen laten hangen.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Warme kleuren zoals rood en geel laten je voller lijken. Daarentegen laten koele kleuren zoals blauw en zwart je slanker lijken. Ze zeggen niet voor niets dat zwart afkleedt. Verder zou je breedtestrepen kunnen dragen i.p.v. horizontale strepen. Ik zou juist niet gaan voor wijdvallende kleding. Die laat je juist nog slanker lijker vind ik. Een legging met verschillende bonte kleuren/een druk motief kan je benen wat flinker laten lijken. Voor je boezem zou je een push-up BH kunnen dragen. Je hebt tegenwoordig modelletjes die je borsten groter laten lijken.
Accentueer je mooie punten, b.v. een mooie taillelijn of een leuk koppie door accessoires te gebruiken zoals b.v. een leuke riem, sjaal, leuke haarband, make-up e.d.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt niet aan de kleuren, maar aan de vorm van je kleding. Het beste kun je losse shirts en broeken kopen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een bescheiden boezem (waarmee ik overigens erg blij ben) en wanneer ik een wit hemdje/shirtje aantrek lijken ze veel groter! Dit geldt ook voor je benen, zo zie ik in het straatbeeld. Wit dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding