Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik betaalbare kleding voor mijn te dikke zoon?

Door omstandigheden is mijn kind te dik. Hij is ook klein voor zijn leeftijd (12). Nu zit hij op voortgezet onderwijs en wil ik hem voorzien van betaalbare stoere kleding, maar waar vind ik dat? Op internet zoekend kom ik niet echt verder. Of het is voor meisjes, of het is heel prijzig. Ik hoop op tips.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Bij Takko hebben ze stoere broeken in breedtematen voor jongens. Prijzen vergelijkbaar met de C&A, kwaliteit ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Misschien is een kringloopwinkel een goed idee. Daar vind je soms nog best leuke dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de primark misschien, en anders bij postorderbedrijven als neckermann (eerst online kijken) en er zijn veel 2e handswinkeltjes, kan ook nog.
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Intersport en Runnersworld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee keer vragen twee keer antwoorden:

Bij de C&A hebben ze ook breedtematen in broeken, truien zul je makkelijker iets groter/breder kunnen kopen. Dat vind ik ook hier: 'De winkels C&A en Wehkamp hebben hun collectie kinderkleding uitgebreid met een assortiment zeer grote maten. Doordat bijna 1 op de 8 kinderen te dik is wordt het lucratief om een dergelijke kledinglijn te beginnen. Het betreft kleding in de lengtematen 128 tot en met 176 die 6 tot 18 centimeter breder zijn." http://dieet.blog.nl/overgewicht/2005/09/25/grote_maten_voor_dikke_kinderen

Verder: zoek eens op kleding voor dikke(re) kinderen en dan vind je bijv dit: http://www.jmouders.nl/Themas/Vrije-Tijd/Dik-maar-wel-hip.htm

Dan: waarschijnlijk begint hij tussen nu en 2 jaar met de groeispurt. Zorg dus dat hij de komende jaren niet aankomt, dan gaat het vanzelf goed. Verder heb je in veel gemeentes speciale groepsprogramma's om af te vallen bijv hier: http://www.sportservicehaarlemmermeer.nl/region_article.php?id=71 vraag ernaar bij je huisarts/gemeente.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens kijken bij de c&a daar hebben ze ook kleding voor de iets dikkere kinderen en ook nog stoer vooral de kleding van download valt goed in de smaak bij de jongens van jou leeftijd (heb er zelf 2 gehad in die leftijd).suc6 ermee de trui die je ziet is ook voor bredere kids te verkrijgen

Toegevoegd na 2 minuten:
ik lees net dat de trui 19€ kost weet alleen niet of dat te duur voor je is suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Coolcat hebben ze een hippe assortiment tegen redelijke prijzen. Ook in grotere maten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Xkidz hebben ze nu opheffingsuitverkoop, daar zou ik zeker even kijken nu het nog kan.

www.xkidz.nl

Ook best betaalbaar is xlkindermode.

www.xlkindermode.nl

En dan is er nog plusmaatjes, ik geloof iets prijziger dus bij de sale kijken.

www.plusmaatjes.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de band merchandise firma Large.nl (niet speciaal voor grote maten) hebben ze voor heren grote maten, zowel met band logo's als normale kleding. iedere maat kost hetzelfde. Wel is het alleen een webshop, maar zeer betrouwbaar en goede levering en kwaliteit. een aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maatkledingkinderen is een site met jeansbroeken voor jongens en meisjes voor een maatje meer en minder.
Dus voor brede en smalle kinderen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing