Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vans contact gegevens?

Wie kan mij het email adres van vans geven? Of een nederlands nummer? Ik heb namelijk een vans vest gekocht van €60,00 en hij begint nu al helemaal te pluizen.

groeten
fiona

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
881
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt gewoon in het Nederlands je probleem beschrijven dat zal zeker geen probleem zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Was niet moeilijk om Vans contactgegevens te vinden, zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik inderdaad gevonden maar dat moet in het engels ingevuld worden en helaas is mijn Engels niet goed genoeg daarvoor.
Op de website staat telefoonnummers van diverse filialen.
ga naar www.vans.nl
Klik bovenin op Store locator en zoek je winkel op. Ik heb er 3 getest en bij 3 winkels stond er ook netjes een telefoonnummer bij.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke ik zou vanmiddag even naar de Rotterdam vans shop bellen aangezien ik ze daar heb gekocht.
sorry maar ik denk dat het geen zin heeft, ik heb ook vans en er zit een gat bij de teen en het is bij mij ook aan het pluizen terwijl ze 1 maand oud waren , ik kwam daar en ze zeiden dat het niet op te lossen valt.. :|
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding