Wie heeft voor mij de ultieme tip die er voor zorgt dat de gaatjes in mijn oren stoppen met ontsteken?
Ik heb al sinds mijn kinder jaren gaatjes, ik was 6 of 7 ofzo.
Maar ze blijven maar ontsteken. Ik heb er eigenlijk nooit iets in, omdat ik niets anders dan goud kan verdragen. En zelfs dat gaat niet erg goed.
Ook als ik er niets in heb, gaan ze zo maar ineens ontsteken. Ze groeien niet dicht zelfs als ik er jaren niks in gehad heb dus ik hoef ze nooit door te steken.
Als ik weer eens een oorbel in doe, maak ik de oorbellen schoon met sterilon, dan maak ik mijn oren schoon met sterilon. Ik steek de oorbel erdoor, de achterkant van de oorbel maak ik dan weer schoon met sterilon, voor het geval dat er wat vuil uit het gaatje is gekomen. En 's ochtends en 's avonds doe ik er ook nog sterilon op. Dan kan ik het ongeveer 2 hooguit 3 dagen volhouden, en dan zijn mijn oorlellen dik rood en vet ontstoken, en komt er pus uit.
Ditzelfde riedeltje heb ik ook geprobeerd met pure alcohol, en met betadine.
Het helpt allemaal niets. Behalve dan, dat als ik het niet doe, het meteen helemaal ontsteekt binnen een uur.
Oorbellen van Chirurgisch staal werkt niet, plastic werkt niet, zilver werkt niet, RVS werkt niet (ben ik allergisch voor).
En wat ik al zei, het gebeurd ook als ik er niks in heb.
Dus wie oh wie????
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.